fredag 21 oktober 2011

Award

Igår kom Christopher hem så glad och berättade att klassen röstat fram honom till månadens "Character Counts Award". Det kom i precis rättan tid för dagen innan var han ganska deppig och kände att han saknade att ha kompisar, som i sverige. Han har inte haft det så lätt som vi trodde här. Därför kändes det extra roligt att han fick känna sig utvald av kompisarna i klassen som en bra vän. Föräldrarna får vara med på cermonin, som är på fredagsmorgonen, men Christopher ville helst inte att jag skulle va med. (Lite pinsamt antar jag) Jag hade bestämt med Helena att vi skulle ta en förmiddagsfika efter lämningen i skolan. Jag åkte hem och kände mig arg på mig själv för att jag lät mig övertalas till att inte stanna, men när Helena kom tyckte hon att det var klart att vi skulle åka ändå så det gjorde vi. Han blev nog lite glad att jag var där ändå:)




Nu är det helg, och i morgon åker vi till "Universal Studios" igen. Vi har ju en biljett som räcker för ett helt år och har varit dåliga på utnyttja den, men i morgon så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar