lördag 3 september 2011

Vissa dagar.....

Igår var det en så'n där dag när jag bara undrar vad jag gör här? Hemlängtan - eller kanske längtan efter att vara känd av andra och att själv känna igen sig i samhället. Ibland känner jag mig så udda här och trött på att lägga så mycket energi på sån't som går av sig självt i ett smmanhang där man känner sig hemma.

Det var höga vågor i går hörde vi på nyheterna, så vi tog en sväng till piren för att titta. De hade nog redan lugnat sig lite, men det är ändå så fint där nere.





Blev på lite bättre humör, kvällen avslutades med Avatar hemma i soffan och ett äkta "fredagsmys" (sov visst bort lite av filmen.... men den var bra)

Idag är det en ny dag. Vi får gäster ikväll så jag har lite att fixa innan dess. Behöver ta tag i Josephs svenskastudier också. Ha en bra helg!

1 kommentar:

  1. Jag kan bara ana hur tufft det är... att inte kunna göra minsta grej utan känna sig säker på om an gör rätt och som du säger att vara så anonym.
    Du är så duktig Ing-Mari!
    Vilka fina bilder på vågorna! Nya kameran?
    Kram på dig hela vägen över Atlanten.. <3

    SvaraRadera