onsdag 28 september 2011

God kväll

Borde väl gå och sova, men jag skriver några rader innan jag går och knyter mig. I går var det husgrupp igen, mycket bra! Är glad över att vara med och det verkar de andra också vara:-)

Christopher började klaga över att vi skulle iväg på husgrupp igen och lämna dem hemma, redan kvällen innan. Han har möjligheten att följa med, de vi är hos har också barn. han var inte så sugen på det eftersom inte Joseph skulle med. Jag tänkte att så här kan vi ju inte ha det varje vecka, så jag införde ett nytt begrepp: "Broder-mys-kväll" Det blev som ett fredagsmys, fast bara med bröderna. De valde ut en film från "Netflix" (ett filmabonemang som vi har) och så fram med lite snacks och alla sura miner var borta!

Idag var jag på övning i kyrkan. En ny sång som verkligen stretchade min förmåga, Kul! Under tiden var Jim och grabbarna på en baseboll-match. Padres (San Diego-laget) vann, så lyckan var stor, när de kom hem. Hoppas de inte är allt för trötta i morgon bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar