onsdag 30 maj 2012

Städning....

Hoppas att jag kan bli klar med städningen idag. I går hade jag bara två timmar för jag behövde åka hem och ta emot nya kylskåpet. Idag har jag tid och borde kunna jobba undan en hel del. (Om jag nu inte fastnar för länge framför datorn, vi har inte internet i vårt hus än;)) Har inte kommit långt med kartonger därborta än, men det blir nog bättre när jag är klar här och kan koncentrera mig på ett ställe. (Men nog blir det lite kartonger kvar till dig, Annika;))
Igår fick jag låna en manick av en jag känner. Den drar ut nedre delen av ryggen. Det gjorde fasligt ont när jag gjorde det, men tycker redan att jag känner mig lite mindre stel. Sov lite bättre också, min nattliga dos av ipren låg kvar brevid sängen i morse;)

Nu ska här städas......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar