måndag 28 maj 2012

Inflyttade

Tog mig en liten sväng till vårt gamla "bo" för vi har inte internet i vårt nya tillhåll förrän på torsdag. Det lilla äventyret med garagedörren ordnade sig sent på kvällen, Jim monterade ner hela dörren, sen var den för tung att flytta och ganska inbrott-säker, bedömde vi. Så Jim behövde inte tillbringa natten i garaget....;)

Vi var ett gäng på 12 pers inklusive vår familj. Det gick bra, tycker jag, men visst är man helt slut efteråt. Det är långhelg här så vi har varit lediga idag också. Vi behövde köpa en ny soffa, och det var mycket reor den här helgen. Det var ett projekt, men nu har vi beställt en i alla fall, hoppas den får plats. Den kommer om tre veckor, likaså Johanna med familj. Det var i grevens tid:)

Lite bilder från lördagen:




Vårt kylskåp la av i flytten, så just nu lever vi ut ifrån kylväskor, men i morgon kommer ett nytt kylskåp. Joseph har tyvärr fått hög feber och ont i halsen igen. Hoppas han klarar sig utan antibiotika den här gången. Han är väl extra nedsatt efter sin förra sjuka. Ja, det var en liten uppdatering medans jag vattnar, nu måste jag tillbaka till familjen. Vi som är friska tänkte inviga vår Jacuzzi ikväll!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt för er att vara på plats. Härligt med jacuzzi också;) Om du inte orkar packa upp allt, kan du spara något till mig.
    /Annika

    SvaraRadera