tisdag 1 november 2011

Tisdag

Det blev ingen bil igår heller. Den prisklassen vi tittar i har inte riktigt den klassen på bilar som vi skulle vilja ha...... Nåja, vi fortsätter. Kan inte låna pengar förrän det ordnat till sig med Jims anställning, (han har varit konsult fram till nu). Vi åt lunch på IKEA och där fick jag en liten överaskning; IKEA har bestämt sig för att sluta sälja varor (i matavdelningen pratar jag om) som inte är IKEAfoods egna:-( Inget mer pärlsocker, vaniljsocker, kaviar, sirap, marabouchoklad, ahlgrens bilar, ballerinakex och mycket annat smått och gott.

Vi hade en trevlig Halloweenkväll. Barnen klädde ut sig, tog med sin far (icke utklädd) och gick ut och tiggde godis i grannskapet. Jag var hemma och tog emot. Helt sanslöst mycket folk kom och ringde på under ca 1 och 1/2 timmas tid. Det gick åt massor med godis, men var riktigt trevligt faktiskt:-)



Just nu står jag inte på god fot med gasugnen igen........ Jag håller på att baka bullar, men eftersom det bara finns undervärme i ugnen så blir de svarta under och helt bleka ovanpå......

1 kommentar: