måndag 14 november 2011

Innehållsrik helg

Det var en tredagarshelg, och jag lyckades trycka in en massa saker att göra.... Nu är det måndagmorgon och luften har gått ur mig........
I fredags var jag barnvakt åt våra vänner som flyttar hela dagen. I lördags var jag uppe i ottan för att göra en "Thanksgiving-måltid" till hemlösa. Det gick bra vi gjorde ca 100 portioner tror jag. Sen var det födelsedagsfirande för en vän. Hon ville ha ett "Twillight maraton" Jag hade inte sett någon av filmerna, inte helt min stil, men det var ok. Vi såg tre filmer på raken, åt lite pumpasoppa och tårta i pauserna. Jag fick introducera smaken pepparkaka och mögelost, vilket blev mycket uppskattat. Igår var det kyrka först, sen tog vi oss upp till Jims tvillingsyster och firade de båda 55-åringarna. Idag är den riktiga födelsedagen, så vi fortsätter firandet så smått.
En bra vecka önskar jag er alla!

1 kommentar:

  1. Låter som en kul helg! Tur att det finns vardagar så man kan vila upp sig.. :)

    SvaraRadera