lördag 20 augusti 2011

Lördag

Fick lite ändrade planer idag. Vi skulle ha åkt till stranden med Jims systers familj samt Jims brors dotter. Det blev inte så i alla fall, så Jim fick möjlighet att hjälpa till i kyrkans flytt denna lördagen också! Det var bra, nu är det nästan färdigt. Ett stort projekt att flytta och ställa i ordning lokalen. Det kommer att bli superbra tror jag!

Eftermiddagen tillbringade vi med att köpa nya skateskor till grabbarna. Jag tycker att det känns så onödigt att köpa dyra fina märkes-skor till att skejta i, de nöts ju så förskräckligt......
Jag tycker också att det är konstigt att vara den enda av fyra personer i hushållet som inte bryr sig så mycket om märken, vare sig på kläder eller skor. Jag har tre riktiga märkes-nördar omkring mig. Det är väl tur för grabbarna att de har Jim..........

De fick en ramp att hoppa över med skateboard, det går riktigt bra för dem faktiskt. Jag har ett litet klipp på min facebook-sida. kan inte lägga in filmklipp här av någon anledning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar