tisdag 30 augusti 2011

Gomiddag!

Tar mig en snabb kopp kaffe och slår mig ner vid datorn en stund också. Idag hade vi bokat tid att titta på ett hus, men det blev tydligen något missförstånd, så det var ingen där som kunde visa oss huset:-( Ja, ja, vi är egentligen lite tidigt ute eftersom Jims anställning inte börjar gälla förrän september. Och helst ska man ha fått in två månadslöner innan banken godkänner en för att låna. Det var bara ett så bra hus, som man inte skulle vilja att det slinker en ur händerna...
Vi får se hur det blir, blir det inte detta finns det nog nå'n mening med det.

Skulle behöva sätta igång och steka lite pannkakor till morgondagens lunchlådor......Snabbar mig på här så hinner jag nog innan jag behöver hämta Christopher. I kväll ska vi iväg och planera husgrupp. Vi blev tillfrågade att leda en grupp och kände att det ska väl gå bra.....har ju gjort det förr. En annan familj är värd, så vi ska vara hemma hos dem. Vi känner dem inte än, men tänkte jobba på det i kväll;-)

Och nu...pannkakorna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar