söndag 12 juni 2011

Lite tomt och tyst

Jaha, då har Jim gett sig av på affärstripp. Det var ett tag sen sist, har visst gått och blivit bortskämd här. Nu var det dags i alla fall för första gången sen vi kom hit. Han åkte till San Francisco i dag. Jag känner mig inte helt på stadig mark här än, men jag har vänner att vända mig till om nå't skulle hända. Jag kan ju inte direkt ringa efter pappa om bilen skulle gå sönder, eller om man skulle få in nå't läskigt djur eller så;-)
På tal om det så har vi faktiskt en stor råtta (tror vi i alla fall) som hasar omkring på vinden och i väggarna. Hon är inte så energisk som möss i väggen brukar vara, så det är nog gammelråttan som tillbringar sina sista dagar på vår vind eller så....... (bläää)

Önskar er alla en bra vecka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar