fredag 17 juni 2011

En dag på stranden

Min svägerska bestämde sig för att komma ner hit och lära mig lite våg-vett. Är inte så förtjust i vågor, till skillnad från resten av min familj. Våtdräkt på, (tack och lov) och så var det bara att ge sig på det igen. Jim har försökt tidigare att få mig att dyka genom vågorna när de kommer, och det har ändå mest resulterat i att jag hamnat i "tvättmaskin-snurren" under vattnet..... Igår gick det ganska bra faktiskt, det kanske inte bara är besvärligt med vågor ändå?
(men det slår i alla fall inte att simma i en tyst, varm och stilla sjö)
Lauri instruerar grabbarna

När jag föll in i min gamla vanliga "var-försiktiga-nu-grabbar-mentalitet" sa Joseph: -Mamma det är ingen fara, Aunt Lauri är här;-)


Kusin Amanda (till höger), och två av hennes vänner.


Tjohoo, I dag kommer Jim hem!! Vi har klarat oss bra ändå, tycker jag, det är mest tråkigt när han är borta.
Chris hade tyvärr ett migränanfall till i veckan. Vi hade slarvat med mjölken dagen innan. Det verkar som det hänger ihop.

1 kommentar: