torsdag 26 april 2012

Ny dator

Vår hemdator har ju krånglat för oss den sista tiden. Igår fick jag en ny dator, såååå fin!!
Och detta gjorde min dyre make för mig mitt i all sin stress. Han tog sig tid att åka ner till San Diego (köpte begagnat av privatperson) efter jobbet och innan avslutningen på fotbollen och sen hastade han iväg till ett möte senare på kvällen. Vad säger man? - Tack snälla!!!!!!!!! Har aldrig haft en egen dator förut:) Nu har jag suttit och gråtit över SVT's dokumentär om 3 ungdomars liv efter Utöja...... Kan inte kommentera, det finns liksom inga ord. Jag drömde faktiskt om den otäcka mannen (Breivik) i natt. Vi var jagade av honom, men klarade oss, han kunde inte komma åt oss. Mina största sympatier igen till alla som drabbades!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar