måndag 23 april 2012

Måndag igen

Den här helgen svischade förbi....med fotbollsmatcher, kompis-häng, kyrka, och så en tur upp till Grandpa. Hade tänkt packa lite också, men det blev bara botten fylld på en kartong. Grandpa hade en bra dag igår när vi var där. Han visste vilka vi var mestadels.....tvekade lite en gång när han vände sig till mig och barnen och sa "Where are you people from?" Han har fått det bra på nya stället och verkar trivas.
Jag har fått problem med internet på min dator, så det funkar bara ibland. Och när det funkar är det JÄTTE-segt, Tråkigt!! Det är ju min lilla livlina..... Just nu är det för svagt att göra något avancerat. Har inte kunnat använda mailen på några dagar och kan inte titta på SVT play:( Det här inlägget fick jag till idag i alla fall, igår gick det inte. Hoppas det piggar på sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar