tisdag 8 januari 2013

Lite trögt

Idag var det lite kärvt att få igång och iväg sönerna, ("Vem kom på att man skulle gå i skola?" Och, "snälla, kan jag inte få va hemma idag med?" osv). Vi är inte helt över tidsskillnaden heller. Jim undrade över sin familj igår när alla andra fortfarande gick till sängs långt tidigare än normalt........ Christopher hade giltig anledning för han fick migrän och somnade kl 17, sov sen hela natten tills jag väckte honom 6.30. Men Joseph och jag kunde helt enkelt inte stå emot att få kura ner oss i sköna sängen. I kväll måste jag skärpa mig, det är inte roligt att vakna vid 4-5 på morgonen.......(Börjar likna pappa)

Christopher är trafikvakt i skolan den här terminen, så han går iväg en halvtimma tidigare, det höll vi precis på att glömma i morse......;-) Båda var helt slut när de kom hem och sitter nu och stånkar över läxorna. Det brukar bli så, de kommer snart in i det igen. Och så var terminen igång, den sista för dem båda på respektive skola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar