lördag 19 januari 2013

Konstigt infall och rumtömning

Igår fick jag ett plötsligt infall av att bli lite mörkare igen. Jag är ju egentligen mörkhårig, men har på grund av att naturen välsignat mig med tidiga gråa hår, gått över till att vara blondin de senaste 5 åren. Jag tog en färg som kallades mörkblond, och min vana troget, utan att fråga någon, slängde jag bara i det i håret...... Så kan det gå!


Och i morse när jag vaknade fick jag lite ånger..... och var tvungen att skypa syster Annika, (också min vana troget).

Annars är det mattutrivning i Josephs rum som gäller. Han är allergisk och bör därför inte ha heltäckningsmatta. De som bodde här förut hade hundar, och trots professionell mattvätt, är jag säker på att att det finns en del hundhår under mattan.

Steg 1, tömma rummet....


1 kommentar: