tisdag 21 augusti 2012

Födelsedag

Sen Face book är det ingen ände på hur många som vet att man fyller år........;)
Jag har haft en trevlig dag började med sång på sängen med familjen förstås. Sen satte skypandet igång. Först på plan var Annika, hon hade plockat blommor till mig också.

Under tiden vi pratade ringde både Henrik och Johanna.......De fick sin tur senare, men ingen av dem fastnade på bild. Johanna och hennes gäng var för suddiga och Henke var bildlös. Sen var det Mamma och Pappas tur....


Och igår ringde Kicki och grattade, mysigt!!

Jim och jag hade stämt träff för en liten födelsedagslunch. Jag glömde kameran, tyvärr....

Och så i kväll var jag på en sånglektion, som en i kyrkan fixat in mig på. Det var också trevligt, synd bara att grannen skickade polisen på henne för att vi lät för mycket........;) Ha ha, det är faktiskt sant Det var ett på gående problem med grannen hon hade, så officer Shane kom till dörren och bad henne stänga fönstret;)

Nu fixar vi för fullt för i morgon kommer familjen Håkansson!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar