lördag 18 augusti 2012

16 år sen igår.....

Då gifte vi oss i Bankekinds kyrka. Det var lite kul, för jag hittade en liten handskriven lapp häromdagen där det stod: Ing-Mari, vill du gifta dig med mig? Vet inte hur många som hört om vår förlovning, men den lilla lappen var i alla fall inpillad i ett "Kinderägg". Leksaken var uttagen och ringen och papperslappen låg där istället. Sen var ägget noga ihopsatt, och omslagspappret tillbaka så fint......Ja, det är min man det;) Men det slog mig när jag läste lappen hur stor den frågan är och vilken ära att bli inbjuden att dela någons liv, för alltid........Igår hade vi glädjen att ta med våra söner på restaurang för att fira. Det var första gången, men vi tyckte inte vi kunde lämna dem en fredagskväll, och det tyckte inte de heller;)

Idag och i morgon är Joseph på kurs. Han ska bli fotbollsdomare. Han får döma juniormatcher över hela södra Kalifornien, och dessutom får han betalt för det.....
Hoppas det går bra för honom, han är ju inte helt bekväm i nya samanhang.

Jim och jag ska iväg och fira en vän som gjort färdigt en utbildning ikväll - Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar