söndag 29 maj 2011

Ikea-en liten bit av Sverige

Tidigt upp och hoppa till Kyrkan i morse. Det börjar kl 9.00, och när jag är med och spelar behöver jag vara där kl 8.00. Det kanske låter tidigt, men är helt ok. faktiskt. Man har så mycket kvar av dagen sen. Vi tog en tur till Ikea i San Diego. En av mina stora prövningar här är att köra bil på de stora vägarna, känner mig lätt uppstressad av all trafik.....

Det är en speciell känsla att komma in på Ikea. Man känner sig sååå hemma! Grabbarna tyckte att det var kul att läsa alla svenska namn på sakerna. Vi åt på restaurangen, tog en tur till "svensk mat-sektionen" (där det för övrigt jobbade en svensk) och fick vårt stora lampproblem fixat äntligen!



Den här något udda affären åkte vi förbi på hemvägen......


Det är min familj, det:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar