fredag 20 maj 2011

Fredagmorgon

Jag fick ondare och ondare i foten allt eftersom timmarna gick i onsdags. Det bådade inte gott, kunde inte stödja på den alls på kvällen. Vi har ingen försäkring här än, bara vår svenska reseförsäkring, och jag ville inte behöva gå till doktorn igen. Jag var just där med halsfluss och betalade dyra pengar för en penicillinkur. Både Jim och Joseph bad i alla fall för min fot innan jag gick och la mig. När jag vaknade igår var smärtan helt borta! Så fantastiskt, var fortfarande lite svullen och stel, men kunde gå utan att det gjorde det minsta ont. Samma sak idag och jag är såååååå tacksam!

Idag lyckades jag blanda ihop grabbarnas lunchväskor. De hade olika innehåll och Joseph skulle på utflykt och hade önskat pannkakor. Jag gjorde dem med vanlig mjölk också eftersom Christopher inte skulle äta dem. Christopher hade pastasallad i sin och det ville inte Joseph ha. I alla fall, när jag skjutsat Chris till skolan, skulle vi packa Josephs väska till utflykten innan han gick. Då upptäcktes misstaget och det var bara att slänga sig i bilen och åka till Cristophers skola och byta väska. Vi hann!! Joseph kom till skolan i tid och allt var frid och fröjd.

Idag fyller syster Annika år och här sitter jag på andra sidan jorden...............

1 kommentar:

  1. Vad skönt med din fot. Inte kul att stappla runt på den annars:)
    Ja , vad säger man... vi mammor får lov att vara vimsiga tycker jag, hihi
    Ha en skön kväll...eller vad har ni?
    Kramkram / Nettan

    SvaraRadera