onsdag 18 maj 2011

Aj!!

Jag trampade snett på step-passet idag och stukade foten. Vi hade några halva gummibollar som stod på en ram, ni vet säkert vad de kallas, men det gör inte jag. Tanken var att vi skulle flyga graciöst över dem från sida till sida, vilket vi också gjorde - även jag. Men så rätt var det var hamnade foten lite snett och jag ramlade i en helt ograciös hög på golvet. Det blev högläge och is och ingen mer gympa idag i alla fall. Vet av erfarenhet att det kan ta en stund innan man blir bra igen....... men förra gången var det den andra foten.

Vi är medlemmar i YMCA alldeles i närheten där vi bor. Man betalar en månadsavgift och har då ett stort utbud av klasser, träning i gym osv. De har en pool också, både för träning och lek.
Kvinnan som tog hand om min fot idag bor på samma gata som vi, det var ju ett intressant sätt att få kontakt med grannarna:-)

2 kommentarer:

  1. Ååå inte kul. Tänker på dig:)
    Måste få fråga dig en sak.... Det är inte så att du har en butik som säljer converce skor i närheten. Har två tjejer som skulle beställa converce-ballerina. Finns på nätet men de levererar inte utanför usa ;(
    Ville bara dra i de trådar som går. Och tänkte på dig. Men gör inget extra besvär, bara en fråga:)
    Ta hand om foten <3
    Kramkram / Nettan

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera