söndag 18 augusti 2013

Nu börjas det igen.....

Då var det dags för skolstart igen, med allt vad det innebär. Har just avslutat ett rågbrödsbak, för att kunna skicka med barnen lunch i morgon. Nya skolor för båda, spännande!! De kommer båda att börja sent på måndagar så vi kan dra igång lite lugnt i morgon med 9.15 för Joseph och 9.55 för Christopher. De närmsta dagarna blir nog fulla av att jaga runt i affärerna tillsammans med alla andra som fått långa listor på vad de behöver inskaffa.......

Jag har bestämt mig för att läsa engelska på halvtid, då har jag tid för att tex ta ett jobb om jag hittar något.

De senaste dagarna har jag tillbringat i sängen med magsjuka, men idag känner jag mig bättre. Hoppas bara att alla andra klarar sig så här i skolstartar-tider. Vi firade vår 17 bröllopsdag igår, men som sagt blev det inte så mycket till firande eftersom jag var sjuk, så Jim satte igång med att lägga golv i Christophers rum. Christopher själv och alla hans möbler är för närvarande intryckta i gästrummet. Tur att vi har det!  Sen är det bara gästrummets matta som ska ut.... Skönt när det blir klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar