tisdag 13 augusti 2013

Jag Är

Jag är så fascinerad över Skapelsens Gud: "Jag Är" Har börjat se en djupare mening i att Han kallar sig själv "Jag Är" Han skapade inte bara allt en gång och så var det klart med det. Han är själva substansen i skapelsen och det som gör att varje liten del sitter på plats. Han uppehåller allt med sin blotta närvaro. Att förstå detta har gjort stor skillnad för mig när jag ska be för personer, helande, situationer, Ja allting egentligen...... Jag ber om mer av hans närvaro, och liksom samarbetar med allt han är och har och gör. Det känns så stort och samtidigt så självklart! Den andliga världen är så självklar och naturlig när vi ser med Guds ögon. Och det vi ser idag är bara början........  Ja, det var några djupa tankar så här på tisdagskvällen....;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar