onsdag 14 november 2012

Hur dum får man va?

Jag är så arg på mig själv idag!! Hade tid för slutexamination på engelskan, såg så mycket fram emot att va klar och att betygen hann in i tid för att komplettera till högskoleansökningen. Av någon anledning som jag själv inte förstår, så fick jag för mig, någon gång i förra veckan, att 20.00 skulle bli 12 på dagen här. Jag bara tog till mig den siffran och reflekterade inte mer över det. I själva verket är ju förstås 20.00 i sverige 11 på förmiddagen här. Jag som var så stolt över mig själv när Jim var i Ryssland att jag kunde hålla koll på tiden i 3 länder samtidigt när vissa hade ändrat klockan och andra inte. Och så går jag och gör en så'n här onödig tabbe!!!! Högmod går före fall heter det ju, så jag fick väl vad jag förtjänade:-( Nu måste jag fortsätta att hålla all information i huvudet och alla böcker och papper framme, och kan bara hoppas att hon har en tid snart och att det inte blir mitt i natten som straff.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar