tisdag 30 oktober 2012

Halloween, nu är vi redo!

Jag var alldeles för sen med att köpa pumpor i år. Det har varit full rulle på sistone, så i eftermiddags när jag äntligen skulle göra det, var de slut i både första och andra affären. I den tredje däremot, hade jag bättre lycka, så nu har grabbarna karvat och kletat ner hela köket. Allt i sin ordning, med andra ord:-)






Och så måste man ju vara beredd att ta emot alla monster och annat löst folk som kommer förbi i morgon. Förra året var det en jämn ström i ca 2 timmar. Det är riktigt trevligt faktiskt! Hoppas det här ska räcka:-)


Så här höstmysig blev vår ingång

Nu sitter Jim på ett flyg på väg till Ryssland, Sibirien,han är väl framme om ett par dagar....... Jag har umgåtts med en ny väninna idag. Hon är tyska , men har bott här i 20 år ungefär. Vi tog en lång, härlig promenad och sen satt vi här och pratade en stund. Inte har det blivit något pluggande på några dagar heller, i morgon måste jag sätta fart igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar