tisdag 16 oktober 2012

En vecka senare i en annan tids-zon

Oj, vad tiden springer iväg, jag hinner inte riktigt med och ändå tycker jag inte att det händer så mycket.... konstigt! Nu har jag pluggat i en vecka i alla fall, skickade in mitt första uppdrag i helgen. Jag råkade göra något fel med ljudfilen som skulle med bara, så jag fick tillbaka uppgiften idag för att skicka med rätt ljudfil. Det var bara det, att det som jag trodde var ljudfilen, var en länk till att hämta en fil från nätet.....den har nu etsat sig fast på sidan och låst hela min uppgift. Jag har inte tillgång till nästa uppgift så länge inte den här är godkänd, heller. Så här sitter jag nu i en annan tids-zon och väntar på att supportmänniskorna ska vakna och masa sig till jobbet...... Ibland är det lite frustrerande att leva i en annan tid! Nu måste jag själv hålla mig vaken till halv tolv i natt för det är då de kör igång igen, Tjoho! ;)

Vi ska ut på äventyr i helgen! Grand Canyon, här kommer vi! Det ska bli en rolig utflykt, vi behöver göra något kul nu, så det blir perfekt. Lite svalare där också;) (Nu är nätterna lite svalare här också, men vi har fortfarande mellan 25 och 30 grader på dagarna.) Önskar er alla en skön vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar