torsdag 21 juni 2012

Nu är de här



Syster Johanna och Elliot. Börjar ta sig ut ur dimman efter tidsomställningen.


Rufus har tyvärr lite feber, men vad gör väl det när man har fått en "Buzz Lightyear"?


Johan - Nöjd surfare;)



Och så lite kusinhäng i väntan på att bullarna ska bli klara!


Igår var vi på stranden, Christopher hade bestämt träff med en kompis, så det blev en trevlig eftermiddag. Jag var hos doktorn på förmiddagen. Hon trodde inte att det var diskbråck, det satt för högt upp tyckte hon. Hon kände en massa knölar i ryggen och trodde att det var musklerna som dragit ihop sig, och allt var hårt och spänt. Jag fick medicin mot smärtan och mot krampande muskler. Tyvärr vaknade jag och hade ont mycket ändå, men man får väl ge det lite tid. Jag behövde en rejäl djupgående massage också, sa hon. Hon trodde att det skulle ta sin tid....... Typiskt..... men, men, jag får va glad att jag fungerar ok på dagarna i alla fall.

Nu tillbaka till bullbaket;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar