tisdag 26 juni 2012

Massage

Nu har jag varit på grundlig massage. Hon sa att min rygg var som om jag hade varit på ett nöjesfält och åkt den allra värsta åkningen, hela dagarna i en hel vecka...... Hon sa att inte var så konstigt med mina problem efter hur ryggen var. Det kan vara så att det inte gör ont i natt, men hon var inte helt säker, det var så mycket ärrvävnad, en del gick bort, men hon kunde inte få bort allt. Vi får se.... jag kanske till och med går och lägger mig med spänd förväntan istället för stor bävan som det varit på sistone;) Hon trodde att den största orsaken var stress........ Tycker att jag hört det förut......

Var nere med familjen Nicklasson till San Diego så att de kunde hyra en bil. Nu kan de vara lite friare. Första veckan var ju Jim i SF, då hade vi ju en bil över, men nu behöver ju Jim en till jobbet och vi får inte plats alla i en bil, samt att det är skönt för dem att kunna åka själva vart de vill.

Pratade med Annika förut idag, nu närmar det sig till syster nr 2 kommer hit!! Tjoho, sent på fredag kväll kommer de!

Dags för matlagning innan folket droppar in från dagens äventyr, och ikväll - husgrupp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar