onsdag 6 juni 2012

Bättre!!

Åh, vad skönt det var att vakna upp i morse och känna sig bättre i ryggen än vad jag gjort på över en månad. Jag tror inte ens jag vaknade innan klockan ringde halv sju.......Lycka!!
I måndags morse var jag desperat, då var det det värsta jag har haft på hela tiden, bara kände att jag inte orkade mer, vet inte om det var bönerna vi bad eller om det helt enkelt var dags. Igår var det redan lite bättre, men idag är jag mest bara stel. (ok, lite ont kanske, men inget mot hur det har varit) Vilken lättnad! I söndags var det också en vän som nämnde något om att det kunde vara brist på magnesium, jag kollade upp symtomen på det och kände igen mig i hela listan. Började äta i måndags, vet ej om det kan hjälpa så fort, men det ska jag fortsätta äta i vilket fall.

Annars är det målarkläder som gäller igen.......trodde att det skulle dröja lite längre innan jag tog på mig denna vackra utstyrsel igen, men jag behövde sätta lite färg på några gamla "Ivar"-bokhyllor.....


I kväll ska vi på "Graduation"( - Studenten) i Yuccaipa. De två syskonbarnen där ska firas, samt en till systerdotter i North Carolina, men henne kan vi ju tyvärr inte åka till. Hoppas vi kommer "rätt" klädda och med "rätt" presenter....vi är inte helt kulturellt anpassade än;)

Just det!!! Sveriges nationaldag!! Vi kan ju inte fira det i år pga studenten, men sänder ändå en tacksam tanke till gamla, kära Sverige!! HURRA!!

Sista skoldagen också, det var mycket att fira idag............. SOMMARLOV!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar