fredag 15 juni 2012

Aj!

Min rygg skötte sig bättre ett par nätter förra veckan, men nu är jag tillbaka i sömnlösa nätter och såå ont. Nya sängen verkar inte hjälpa heller....... Det konstiga är att smärtan flyttar på sig. Nu har jag ont bakom bröstkorgen, och i alla ben runt om bröstkorgen. Har vankat omkring, legat på spikmatta, osv från och till sen efter ett någon gång i natt:( Jag somnar om mellan varven, men vaknar hela tiden av värken och av att jag inte kan andas, typ. Sen på dagarna försvinner det nästan helt. Så konstigt! Borde väl gå till en kiropraktor, eller nåt nu i alla fall.......

Annars har vi fått golvet färdigt nu, huset börjar mer och mer ta form. Förut har jag flyttat "röran" från rum till rum, men nu har jag lyckats få ur den ur huset;) Garaget och baksidan av huset är det som fått ta emot allt skräp och överblivna, ouppackade saker........ Hellre det;)

Och nu närmar det sig!!! På måndag kommer syster Johanna med familj!! Tjoho!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar