måndag 10 februari 2014

Skrivande

Jim är nu klar med ca 80% av sin bok. Jag är på min andra genomläsning för korrektur, idéer och synpunkter i allmänhet. Han har gjort ett jättebra jobb,  hoppas att andra ska tycka det är lika intressant som vi gör :-) Det känns på något sätt som att knyta ihop påsen på den delen av livet. Det handlar mest om åren i Kina och Ryssland. Nu är det något nytt på gång, en ny historia som ännu inte är skriven...... Nu behöver han mest checka av med olika människor, från olika tillfällen i livet, att han kommer ihåg rätt detaljer. Han har också bett vissa personer att skriva små historier som ska fogas in i berättelsen.

Jag tog min tvätthög och datorn och bänkade mig framför "Familjen Annorlunda", och nu till det nybakade brödet som ska läggas i påsar och frysas......  Trevlig måndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar