fredag 13 december 2013

Oj!

Jag är överaskad!! Jag hade fler USA-läsare den gångna veckan än svenskar! Visserligen hade antalet svenska läsare gått ner ganska drastiskt så här i juletid. Kan ha mellan 150-180 svenska läsare i veckan annars, men USA brukar ligga runt 20 och var nu 84 stycken....... Mamma Mia var kommer de ifrån? Sen har jag några stadiga från Ryssland, Ukraina (misstänker att den försvinner nu när den enda svensken jag kände i Ukraina har flyttat hem;-)) och Tyskland. Även en och annan spridd läsare från alla möjliga länder som halkar in här och där. Det är roligt att så många tar sig tid att läsa mina tankar och upplevelser. Önskar er alla en underbar helg och tredje advent!!

2 kommentarer:

  1. Tack att vi får vara med! Hoppas helgen blir fin!

    SvaraRadera
  2. Japp, Ukraina-svensken ingår nu i svenskarnas antal :)
    Tack för att du skriver. Det är kul att följa er!

    SvaraRadera