fredag 11 oktober 2013

På väg

Då står jag redo att ge mig iväg på en retreat uppe i bergen. Det är en tjejhelg med ca 60 damer, kvinnor, tjejer eller vad man vill kalla dem. Jag ser verkligen fram emot det! Jag ska spela piano, så nu har jag packat in min stora klump i bilen. Det var längesen nu som jag drog mitt piano fram och tillbaka mellan hem och kyrka. Nu blir det nog mer av den varan..... Jag ska börja leda ett team en gång i månaden på söndagkvällar. Det känns väldigt läskigt men roligt och så känns det rätt, och det gör ju hela skillnaden. Det kommer att vara lite annorlunda; vi ser många helanden i vår församling och det är tänkt att de tillfällena ska få vara en plats där människor kan få uppleva helande till ande, själ och kropp bara under tiden vi tillber Gud.
Men nu i helgen ska jag bara backa upp en annan lovsångsledare, ingen press :-) Jag ser verkligen fram emot att bara få lära känna folk på ett djupare sätt. Så nu beger jag mig upp i bergen........Vi hörs när jag kommer ner igen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar