söndag 22 juli 2012

I veckan som varit, var vi på konferens i Anaheim. Alltid bra med lite påfyllning. Sen hann vi hem till åtminstone en "Live streaming" av Vineyardlägret i sverige. Riktigt bra undervisning av Alan Scott. Har varit lite upptagen med husfix och sen kom systrarna, så jag har inte riktigt lugnat ner mig på ett tag och låtit Gud tala till mig. Men nu känner jag den där underbara Gudsnärvaron igen:)

Igår fick jag göra en ny bekantskap. Gamla vänner till Jim som bor i Oklahoma, de är svenskar men har bott här i 20 år, typ. Härliga människor! Jim tog sig en tur till sin pappa så här på söndagseftermiddagen och vi andra åkte och tog oss ett dopp på YMCA. I dag är det det alldeles perfekta Oceansidevädret; sol och 23 grader. Vi har haft det lite varmare förut några dagar, men nu är vi tillbaka i behagligare temperaturer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar