onsdag 14 mars 2012

Ursäkta...

Vet ej vad som hänt, men jag är visst inte lika flitig med skrivandet längre. Livet flyter ju på och det som kändes speciellt i början är ju vardagsmat nu för tiden. Ibland när jag är ute och kör får jag påminna mig själv lite att titta på de vackra bergen i bakgrunden, palmerna som kantar vägen och det vackra solskenet...... Nu börjar det bli grönt också och vackra blommor i starka färger lite här och där.

Vi har fortfarande inte fått det slutgiltiga beskedet om "vårt" hus, men mäklaren sa att det rör på sig nu, så möjligen nästa vecka...... Tålamod!

Nej, nu är det bäst att jag fortsätter att förbereda mig inför söndagen. Ska leda musiken (lovsången) i kyrkan igen och vi övar i kväll så allt behöver vara i ordning. Jag börjar bli lite varmare i kläderna igen, fått tillbaka lite av mitt förlorade självförtroende. (Gud är så god och har perfekt timing för allt!!)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar