lördag 2 juli 2011

Lördag med lite av varje

I morse när vi satt lite halvsega i soffan och tittade ut, fick vi syn på en råtta i ett träd. En stor en.... Rätt var det var så trillade den ner. Den tog sig en sväng runt omkring tills jag öppnade dörren, då lommade den iväg under staketet. Huuuu, tycker inte om råttor!!

Vi lämnade in "Buicken", på verkstad idag. Jims pappas gamla bil som nu ägs av Jims syster och svåger. De har låtit oss låna den i 6 månader nu, så otroligt generöst av dem, men nu ska vi lämna den ifrån oss på måndag. Därför lämnade vi in den för överseende i dag.

Det blev lite shopping på förmiddagen. Carlsbad har en bra outlet, där man oftast hittar mer än man tänkt sig, så också idag. (I alla fall jag)

På eftermiddagen tog vi en sväng till Rockarnas Paradis - "Guitar Center"
Joseph orkade inte med fler affärer på en dag, men dessa båda var i sitt esse:



Åh, vad han längtar........

Jag behöver en ny förstärkare till min Keyboard, var ju tvungen att sälja min när vi flyttade, den funkade inte här. Så vi spenderade en stund på "min" avdelning av Guitar Center också:-) Hittade nog en, måste tänka lite bara......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar