torsdag 28 november 2013

God morgon

Det är så tyst i mitt hus,  men vaknar man före kl 6 på Thanksgiving, får man nog räkna med att vara ensam en stund. Det har varit så skönt med lov den här veckan, grabbarna har kommit ifatt med sömn och kunnat jobba med sin svenska så att de nu ligger före tidsplaneringen. I går var vi och såg Hungergames, Catching fire på bio. Mysigt! Idag bär det av till Yuccaipa och Jims systers familj för att fira Thanksgiving. Jag ska baka bröd och göra en Äpplesallad som jag brukar göra till Thanksgiving.  I morgon får jag börja tänka på att det är  första advent den här helgen...... Man blir inte påmind om det eftersom ingen annan sätter fram några ljusstakar. Men å andra sidan börjar många juldekorera direkt efter Thanksgiving...... Får se hur mycket jag tar fram i första vevan:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar